Iveco Hibakód Táblázat

A hibakódok elé egy nullát, „0-át elé kell tenni.

HibakódLeírás (Magyar)
111Jármű sebességérzékelő áramköri meghibásodás
112Érzékelő áramköri hiba 1 (gázpedál)
113Féklámpa kapcsoló és gyorsulásérzékelő jel eltérés
116Tengelykapcsoló kapcsoló áramköri hiba
117Hibás jel fékpedál kapcsolónál
119A fedélzeti hálózat vezérlőfeszültségének elvesztése a „15” kapcson
122MIL lámpa (Check Engine) vezérlő áramköri hiba
126A rendszer feszültsége kívül esik a vezérlő működési tartományán
131Hűtőfolyadék hőmérséklet-érzékelő áramköri hiba
132Helytelen jel a hűtőfolyadék hőmérséklet-érzékelő áramkörében
133Szívólevegő hőmérséklet-érzékelő áramköri hiba
134Töltőlevegő nyomásérzékelő áramköri hiba
135Üzemanyag hőmérséklet-érzékelő áramköri hiba
136Üzemanyag-nyomásérzékelő áramköri hiba a nyomócsőben
013AOlaj hőmérséklet-érzékelő áramköri hiba
013EAlacsony szintű jel a hűtőfolyadék nyomásérzékelőben
013FHelytelen jel a hűtőfolyadék nyomásérzékelő áramkörében
141Főtengely helyzetérzékelő (frekvencia) hibája vagy nyitott áramkör
143Vezérműtengely helyzetérzékelő (fázis) áramköri hiba
144Szinkronizációs jelek eltérése (frekvencia és fázis)
145Ventilátor 1 relé vezérlő áramköri hiba
149Üzemanyag-előmelegítő áramköri hiba
014DA motor főtengelyének maximálisan megengedett fordulatszáma
151Magas szintű jel az üzemanyag-nyomásérzékelő áramkörében
152Magas nyomás az üzemanyag nyomócsőben
153Alacsony nyomás az üzemanyag nyomócsőben
154Üzemanyagnyomás a nyomócsőben a megengedett maximum felett
155Üzemanyagnyomás a nyomócsőben a megengedett minimum alatt
159Üzemanyag-szivattyú (nagy nyomású szivattyú) áramköri hiba
015CHibás üzemanyag-befecskendezési idő az 1-es henger injektoránál
015DHibás üzemanyag-befecskendezési idő a 3-as injektornál
015EHibás üzemanyag-befecskendezési idő az 5-ös injektornál
015FÜzemanyagrendszer meghibásodás, amely befolyásolja a károsanyag-kibocsátást
161Injektor vezérlő áramköri hiba az 1-es hengernél
162Injektor vezérlő áramköri hiba a 2-es hengernél
163Injektor vezérlő áramköri hiba a 3-as hengernél
164Injektor vezérlő áramköri hiba a 4-es hengernél
165Injektor vezérlő áramköri hiba az 5-ös hengernél
166Injektor vezérlő áramköri hiba a 6-os hengernél
167Nyitott vagy rövidzárlat a befecskendező vezérlő áramkör földelésénél
168Injektor vezérlő áramköri hiba az 1-es hengernél
169Injektor vezérlő áramköri hiba az 1-es hengernél
016AInjektor vezérlő áramköri meghibásodás az 1-es hengernél
016BInjektor vezérlő áramköri meghibásodás az 1-es hengernél
016CNyomatékcsökkenési határérték az 1-es hengerben
016EA minimálisan szükséges befecskendezések száma nincs teljesítve
1711-es injektor vezérlőcsatorna probléma
1732-es injektor vezérlőcsatorna hiba
017CVezérlőegység: Meghibásodás a 1-es injektor vezérlőcsatornában
017DÁltalános riasztás a levegő-üzemanyag keverék égési rendszerében
017FVezérlőegység: Hibás vagy hiányzó IMA-injektor rögzítés
182Szívólevegő hőmérséklet-érzékelő áramköri hiba
183Alacsony jel az áramlásmérő érzékelő áramkörében
185Magas jel az áramlásmérő érzékelő áramkörében
187Megnövekedett levegőáramlás az EGR szelepen keresztül
188Csökkentett légáramlás az EGR szelepen keresztül
189Rövidzárlat a recirkulációs szelep vezérlő áramkörében
018B-Hibás áramköri hálózat a fojtószelep és az EGR szelep között
018CÜzemanyagrendszer túl „szegény” maximális dúsítás mellett
018DA nitrogén-oxid (NOx) kibocsátás az első küszöbérték felett van
192Rövidzárlat a turbófeltöltő vezérlő áramköri hálózatában
194Megnövekedett teljesítmény (erő) a turbófeltöltőnél
195Csökkent teljesítmény (erő) a turbófeltöltőnél
019ENyomaték korlátozása a belső égésű motor rendszereinek hibája miatt
01 A8Az urea-adagolószelep maximálisan megengedett hőmérséklete
01 BNyitott információs CAN-vonal „H”
01 B3Nyitott információs CAN-vonal „L”
01 B7Az információs CAN-busz foglalt
OIBACAN-busz: nincs válasz a műszerfalról
01C3CAN-busz: nincs válasz a tachográftól
01D1Vezérlőegység: SPI-csatorna hiba
01 D2Vezérlőegység: EEPROM memória hiba
01D3Vezérlőegység: Zárolva motorindítás ellen
01D4Vezérlőegység: Firmware újraindítási hiba
01D5Vezérlőegység: Program inicializálási hiba
01 D6Vezérlőegység: Belső szinkronizációs hiba
01D7Vezérlőegység: Hibás motorvezérlési kalibrációs opció
01D8Vezérlőegység: Firmware újraindítási hiba
01D9Vezérlőegység: ADC jelhiba
01 DAVezérlőegység: Flash ROM hiba (ellenőrzőösszeg hiba)
03D3Vezérlőegység: Program inicializálási hiba
1,00E+02Indításgátló: Hiba a blokkolás vagy az üzemanyagellátó láncok területén (üzemanyagellátás letiltva)
01 E3Motorvezérlő rendszerek hibamonitorozási programja
01 E4A motor főtengelyének fordulatszámának növekedése
1,00E+06Vezérlőegység: 1. típusú feszültségtáp az érzékelő számára kívül esik a megengedett tartományon
01 E7Vezérlőegység: 2. típusú feszültségtáp az érzékelő számára kívül esik a megengedett tartományon
01 E8Vezérlőegység: 3. típusú feszültségtáp az érzékelő számára kívül esik a megengedett tartományon
01 E9Vezérlőegység: A tápfeszültség magasabb a megengedettnél
01 EAVezérlőegység: A tápfeszültség alacsonyabb a megengedettnél
01 EBSzenzor áramköri hiba: Légköri (abszolút) légnyomás
01F1Szenzor áramköri hiba: Részecskeszűrő eltömődése
01F2Hibás jel a részecskeszűrő eltömődésének érzékelő áramkörében
01F3Szenzor áramköri hiba: Részecskeszűrő eltömődése
01F4Alacsony jel a részecskeszűrő eltömődésének érzékelő áramkörében
01F5Magas jel a részecskeszűrő eltömődésének érzékelő áramkörében
01F6Kipufogógáz átalakító hőmérséklet-érzékelő meghibásodása
01F7Szenzor áramköri hiba: Kipufogógáz hőmérséklete
01F8Hibás jel a kipufogógáz hőmérséklet-érzékelő áramkörében
01F9Részecskeszűrő regenerációjának magas szintje
01FARészecskeszűrő regenerációjának alacsony szintje
01FBKipufogógáz átalakító hatékonysága a megengedett határérték alatt
01 FCLassú válasz a kipufogógáz átalakító hőmérséklet-érzékelő változásaira
212Szenzor áramköri hiba: 2-es gázpedál
215Kritikus hiba az automatikus vezérlőpanelen
225Főrelé vezérlő áramköri hiba
022BIzzító áramköri hiba
022EHiba a rásegítő elektromos üzemanyagszivattyú relé vezérlő áramkörében
232A hűtőfolyadék hőmérséklet-érzékelő jele kívül esik a megengedett tartományon
236Hibás jel az üzemanyag nyomócső nyomásérzékelő áramkörében a motor leállításakor
023AMagas feszültség az olajhőmérséklet-érzékelő áramkörében
251Magas nyomás az üzemanyag nyomócsőben
259Rövidzárlat a fedélzeti hálózat vezérlő áramkörében a szivattyúnál
025CÉrvénytelen üzemanyag-befecskendezési idő a 2-es injektornál
025DHibás üzemanyag-befecskendezési idő a 4-es henger injektoránál
025EHibás üzemanyag-befecskendezési idő a 6-os injektornál
025FBefecskendezési rendszer hiba, amely befolyásolja a NOx kibocsátást
275Rossz égés a levegő-üzemanyag keverékben az 1-es hengerben
276Rossz égés a levegő-üzemanyag keverékben a 2-es hengerben
277Rossz égés a levegő-üzemanyag keverékben a 3-as hengerben
278Rossz égés a levegő-üzemanyag keverékben a 4-es hengerben
279Rossz égés a levegő-üzemanyag keverékben az 5-ös hengerben
027ARossz égés a levegő-üzemanyag keverékben a 6-os hengerben
027CVezérlőegység: Meghibásodás a 2-es injektor vezérlőcsatornájában
281Nem észlelt légáramlás az EGR szelepen keresztül
283A levegőáramlás maximálisan megengedett eltérése működési módban
285A levegőáramlás maximálisan megengedett eltérése alapjáraton
286Légáramlás-érzékelő jel kívül esik a megengedett tartományon
287Megnövekedett légáramlás az EGR szelepen keresztül
288Csökkentett légáramlás az EGR szelepen keresztül
289Rövidzárlat az EGR szelep vezérlő áramkör földelésén
028BHiba az EGR szelep fojtószelep vezérlő áramkör földelésében
292Nyitott vagy rövidzárlat a turbófeltöltő vezérlő áramkör földelésén
02B4CAN-busz: nincs válasz a fedélzeti számítógéptől vagy tesztberendezéstől
02C9CAN-busz: érvénytelen adatok az műszerfalból vagy a tachográfból
02F8Hibás jel a kipufogógáz hőmérséklet-érzékelő áramkörében
02FFKritikus befecskendezési idő az olaj feloldásához a motorhengerben
315Egyszeri elutasítás az automatikus fedélzeti vezérlés által