A hibakódok elé egy nullát, „0-át elé kell tenni.
| 111 | Jármű sebességérzékelő áramköri meghibásodás |
| 112 | Érzékelő áramköri hiba 1 (gázpedál) |
| 113 | Féklámpa kapcsoló és gyorsulásérzékelő jel eltérés |
| 116 | Tengelykapcsoló kapcsoló áramköri hiba |
| 117 | Hibás jel fékpedál kapcsolónál |
| 119 | A fedélzeti hálózat vezérlőfeszültségének elvesztése a „15” kapcson |
| 122 | MIL lámpa (Check Engine) vezérlő áramköri hiba |
| 126 | A rendszer feszültsége kívül esik a vezérlő működési tartományán |
| 131 | Hűtőfolyadék hőmérséklet-érzékelő áramköri hiba |
| 132 | Helytelen jel a hűtőfolyadék hőmérséklet-érzékelő áramkörében |
| 133 | Szívólevegő hőmérséklet-érzékelő áramköri hiba |
| 134 | Töltőlevegő nyomásérzékelő áramköri hiba |
| 135 | Üzemanyag hőmérséklet-érzékelő áramköri hiba |
| 136 | Üzemanyag-nyomásérzékelő áramköri hiba a nyomócsőben |
| 013A | Olaj hőmérséklet-érzékelő áramköri hiba |
| 013E | Alacsony szintű jel a hűtőfolyadék nyomásérzékelőben |
| 013F | Helytelen jel a hűtőfolyadék nyomásérzékelő áramkörében |
| 141 | Főtengely helyzetérzékelő (frekvencia) hibája vagy nyitott áramkör |
| 143 | Vezérműtengely helyzetérzékelő (fázis) áramköri hiba |
| 144 | Szinkronizációs jelek eltérése (frekvencia és fázis) |
| 145 | Ventilátor 1 relé vezérlő áramköri hiba |
| 149 | Üzemanyag-előmelegítő áramköri hiba |
| 014D | A motor főtengelyének maximálisan megengedett fordulatszáma |
| 151 | Magas szintű jel az üzemanyag-nyomásérzékelő áramkörében |
| 152 | Magas nyomás az üzemanyag nyomócsőben |
| 153 | Alacsony nyomás az üzemanyag nyomócsőben |
| 154 | Üzemanyagnyomás a nyomócsőben a megengedett maximum felett |
| 155 | Üzemanyagnyomás a nyomócsőben a megengedett minimum alatt |
| 159 | Üzemanyag-szivattyú (nagy nyomású szivattyú) áramköri hiba |
| 015C | Hibás üzemanyag-befecskendezési idő az 1-es henger injektoránál |
| 015D | Hibás üzemanyag-befecskendezési idő a 3-as injektornál |
| 015E | Hibás üzemanyag-befecskendezési idő az 5-ös injektornál |
| 015F | Üzemanyagrendszer meghibásodás, amely befolyásolja a károsanyag-kibocsátást |
| 161 | Injektor vezérlő áramköri hiba az 1-es hengernél |
| 162 | Injektor vezérlő áramköri hiba a 2-es hengernél |
| 163 | Injektor vezérlő áramköri hiba a 3-as hengernél |
| 164 | Injektor vezérlő áramköri hiba a 4-es hengernél |
| 165 | Injektor vezérlő áramköri hiba az 5-ös hengernél |
| 166 | Injektor vezérlő áramköri hiba a 6-os hengernél |
| 167 | Nyitott vagy rövidzárlat a befecskendező vezérlő áramkör földelésénél |
| 168 | Injektor vezérlő áramköri hiba az 1-es hengernél |
| 169 | Injektor vezérlő áramköri hiba az 1-es hengernél |
| 016A | Injektor vezérlő áramköri meghibásodás az 1-es hengernél |
| 016B | Injektor vezérlő áramköri meghibásodás az 1-es hengernél |
| 016C | Nyomatékcsökkenési határérték az 1-es hengerben |
| 016E | A minimálisan szükséges befecskendezések száma nincs teljesítve |
| 171 | 1-es injektor vezérlőcsatorna probléma |
| 173 | 2-es injektor vezérlőcsatorna hiba |
| 017C | Vezérlőegység: Meghibásodás a 1-es injektor vezérlőcsatornában |
| 017D | Általános riasztás a levegő-üzemanyag keverék égési rendszerében |
| 017F | Vezérlőegység: Hibás vagy hiányzó IMA-injektor rögzítés |
| 182 | Szívólevegő hőmérséklet-érzékelő áramköri hiba |
| 183 | Alacsony jel az áramlásmérő érzékelő áramkörében |
| 185 | Magas jel az áramlásmérő érzékelő áramkörében |
| 187 | Megnövekedett levegőáramlás az EGR szelepen keresztül |
| 188 | Csökkentett légáramlás az EGR szelepen keresztül |
| 189 | Rövidzárlat a recirkulációs szelep vezérlő áramkörében |
| 018B- | Hibás áramköri hálózat a fojtószelep és az EGR szelep között |
| 018C | Üzemanyagrendszer túl „szegény” maximális dúsítás mellett |
| 018D | A nitrogén-oxid (NOx) kibocsátás az első küszöbérték felett van |
| 192 | Rövidzárlat a turbófeltöltő vezérlő áramköri hálózatában |
| 194 | Megnövekedett teljesítmény (erő) a turbófeltöltőnél |
| 195 | Csökkent teljesítmény (erő) a turbófeltöltőnél |
| 019E | Nyomaték korlátozása a belső égésű motor rendszereinek hibája miatt |
| 01 A8 | Az urea-adagolószelep maximálisan megengedett hőmérséklete |
| 01 B | Nyitott információs CAN-vonal „H” |
| 01 B3 | Nyitott információs CAN-vonal „L” |
| 01 B7 | Az információs CAN-busz foglalt |
| OIBA | CAN-busz: nincs válasz a műszerfalról |
| 01C3 | CAN-busz: nincs válasz a tachográftól |
| 01D1 | Vezérlőegység: SPI-csatorna hiba |
| 01 D2 | Vezérlőegység: EEPROM memória hiba |
| 01D3 | Vezérlőegység: Zárolva motorindítás ellen |
| 01D4 | Vezérlőegység: Firmware újraindítási hiba |
| 01D5 | Vezérlőegység: Program inicializálási hiba |
| 01 D6 | Vezérlőegység: Belső szinkronizációs hiba |
| 01D7 | Vezérlőegység: Hibás motorvezérlési kalibrációs opció |
| 01D8 | Vezérlőegység: Firmware újraindítási hiba |
| 01D9 | Vezérlőegység: ADC jelhiba |
| 01 DA | Vezérlőegység: Flash ROM hiba (ellenőrzőösszeg hiba) |
| 03D3 | Vezérlőegység: Program inicializálási hiba |
| 1,00E+02 | Indításgátló: Hiba a blokkolás vagy az üzemanyagellátó láncok területén (üzemanyagellátás letiltva) |
| 01 E3 | Motorvezérlő rendszerek hibamonitorozási programja |
| 01 E4 | A motor főtengelyének fordulatszámának növekedése |
| 1,00E+06 | Vezérlőegység: 1. típusú feszültségtáp az érzékelő számára kívül esik a megengedett tartományon |
| 01 E7 | Vezérlőegység: 2. típusú feszültségtáp az érzékelő számára kívül esik a megengedett tartományon |
| 01 E8 | Vezérlőegység: 3. típusú feszültségtáp az érzékelő számára kívül esik a megengedett tartományon |
| 01 E9 | Vezérlőegység: A tápfeszültség magasabb a megengedettnél |
| 01 EA | Vezérlőegység: A tápfeszültség alacsonyabb a megengedettnél |
| 01 EB | Szenzor áramköri hiba: Légköri (abszolút) légnyomás |
| 01F1 | Szenzor áramköri hiba: Részecskeszűrő eltömődése |
| 01F2 | Hibás jel a részecskeszűrő eltömődésének érzékelő áramkörében |
| 01F3 | Szenzor áramköri hiba: Részecskeszűrő eltömődése |
| 01F4 | Alacsony jel a részecskeszűrő eltömődésének érzékelő áramkörében |
| 01F5 | Magas jel a részecskeszűrő eltömődésének érzékelő áramkörében |
| 01F6 | Kipufogógáz átalakító hőmérséklet-érzékelő meghibásodása |
| 01F7 | Szenzor áramköri hiba: Kipufogógáz hőmérséklete |
| 01F8 | Hibás jel a kipufogógáz hőmérséklet-érzékelő áramkörében |
| 01F9 | Részecskeszűrő regenerációjának magas szintje |
| 01FA | Részecskeszűrő regenerációjának alacsony szintje |
| 01FB | Kipufogógáz átalakító hatékonysága a megengedett határérték alatt |
| 01 FC | Lassú válasz a kipufogógáz átalakító hőmérséklet-érzékelő változásaira |
| 212 | Szenzor áramköri hiba: 2-es gázpedál |
| 215 | Kritikus hiba az automatikus vezérlőpanelen |
| 225 | Főrelé vezérlő áramköri hiba |
| 022E | Hiba a rásegítő elektromos üzemanyagszivattyú relé vezérlő áramkörében |
| 232 | A hűtőfolyadék hőmérséklet-érzékelő jele kívül esik a megengedett tartományon |
| 236 | Hibás jel az üzemanyag nyomócső nyomásérzékelő áramkörében a motor leállításakor |
| 023A | Magas feszültség az olajhőmérséklet-érzékelő áramkörében |
| 251 | Magas nyomás az üzemanyag nyomócsőben |
| 259 | Rövidzárlat a fedélzeti hálózat vezérlő áramkörében a szivattyúnál |
| 025C | Érvénytelen üzemanyag-befecskendezési idő a 2-es injektornál |
| 025D | Hibás üzemanyag-befecskendezési idő a 4-es henger injektoránál |
| 025E | Hibás üzemanyag-befecskendezési idő a 6-os injektornál |
| 025F | Befecskendezési rendszer hiba, amely befolyásolja a NOx kibocsátást |
| 275 | Rossz égés a levegő-üzemanyag keverékben az 1-es hengerben |
| 276 | Rossz égés a levegő-üzemanyag keverékben a 2-es hengerben |
| 277 | Rossz égés a levegő-üzemanyag keverékben a 3-as hengerben |
| 278 | Rossz égés a levegő-üzemanyag keverékben a 4-es hengerben |
| 279 | Rossz égés a levegő-üzemanyag keverékben az 5-ös hengerben |
| 027A | Rossz égés a levegő-üzemanyag keverékben a 6-os hengerben |
| 027C | Vezérlőegység: Meghibásodás a 2-es injektor vezérlőcsatornájában |
| 281 | Nem észlelt légáramlás az EGR szelepen keresztül |
| 283 | A levegőáramlás maximálisan megengedett eltérése működési módban |
| 285 | A levegőáramlás maximálisan megengedett eltérése alapjáraton |
| 286 | Légáramlás-érzékelő jel kívül esik a megengedett tartományon |
| 287 | Megnövekedett légáramlás az EGR szelepen keresztül |
| 288 | Csökkentett légáramlás az EGR szelepen keresztül |
| 289 | Rövidzárlat az EGR szelep vezérlő áramkör földelésén |
| 028B | Hiba az EGR szelep fojtószelep vezérlő áramkör földelésében |
| 292 | Nyitott vagy rövidzárlat a turbófeltöltő vezérlő áramkör földelésén |
| 02B4 | CAN-busz: nincs válasz a fedélzeti számítógéptől vagy tesztberendezéstől |
| 02C9 | CAN-busz: érvénytelen adatok az műszerfalból vagy a tachográfból |
| 02F8 | Hibás jel a kipufogógáz hőmérséklet-érzékelő áramkörében |
| 02FF | Kritikus befecskendezési idő az olaj feloldásához a motorhengerben |
| 315 | Egyszeri elutasítás az automatikus fedélzeti vezérlés által |